loading...
فیس کال/برترین مرجع دانلود در ایران
javad بازدید : 298 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود MaxIm DL Pro Suite v5.03 - نرم افزار عکاسی و سیر در آسمان شب

همشه انسان در پی کشف حقایق ناشناخته در دنیای پیرامون خود بوده و همن کنجکاوی ها باعث کسب پیشرفت و دستیابی به برخی حقایق ناشناخته پیرامون خود شده است، یکی از این موارد دنیای کهکشان ها و به نوعی دنیای بالای سر انسان ها بوده که با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر مانند گذشته ها نیاز به وسیایل فیزیکی و مشقت های بسیار جهت کسب اطلاعات و مشاهده آن نیست امروزه کامپیوتر ها و به نوعی نرم افزار های کامپیوتری با ایجاد همان دنیای ناشناخته و شبیه سازی مجازی فرد را قادر می سازد گام در دنیای شبیه سازی شده گذارده و از زیبایی ها و کشف و جستجوهای خود لذت ببرد.
MaxIm DL Pro Suite سریع ترین و آسان ترین روش به تصویر کشیدن آسمان شب می باشد. در جایی که شما می خواهید تصویرکشیدن ماه، جمع آوری اطلاعات علمی و جستجوی اشیاء جدید را تولید کنید MaxIm DL Pro Suite امکانات و ابزار را برای شما فراهم می کند.


javad بازدید : 123 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود ColorSchemer Studio v2.0 - نرم افزار ساخت و ترکیب رنگ ها

استفاده از رنگ های مناسب برای هر طرحی یکی از نکات بسیار مهم است و نقش بسیار بالایی در زیبایی کار دارد. به همین علت ابزارهایی برای انتخاب رنگ ها و ترکیب آن ها ایجاد شده است که می تواند برای طراحان بسیار مفید بوده و سرعت و دقت کار آن ها را بالا ببرد.
نرم افزار ColorSchemer Studio ابزار حرفه ای برای تطبیق و انتخاب رنگ هاست که به شما برای انتخاب زیباترین و مناسب ترین رنگ ها در کوتاه ترین زمان ممکن کمک می کند و مورد استفاده افراد حرفه ای و یا سرگرمی می باشد. خروجی می تواند به صورت چارت رنگ HTML ،CSS ، GIF، PNG، Adobe Swatch Exchange، پالت رنگ فتوشاپ، نشان دهنده پالت رنگ، Macromedia FreeHand/Adobe FrameMaker ، فایل جدول کارل و فایل XML می باشد. با این ابزار به راحتی در دنیای رنگ ها بگردید و از پالت های مختلف، رنگ ها را انتخاب و هارمونی ها مختلف را ببینید، رنگ ها را ترکیب کرده، gradient های رنگی ایجاد کرده و چاپ نمایید.


javad بازدید : 89 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Laughingbird Software eCover Creator v2.2 - نرم افزار طراحی جعبه های سه بعدی

حتماً تا به حال باكس های جالب نرم افزاری را در سایت های مختلف دیده اید. اگر شما هم می خواهید چنین باكس های زیبایی طراحی كنید نیازی به داشتن دانش حرفه ای گرافیك و ... ندارید.
نرم افزار Laughingbird Software eCover Creator ابزاری قدرتمند جهت ساخت تصاویر انیمیشن و سه بعدی و طراحی جلد کتاب الکترونیکی، کتاب پهن، کتاب باریک، مجلات، کارت شناسایی، جعبه سی دی، جعبه دی وی دی، جعبه فیلم، جزوه و ... می باشد.
این نرم افزار شامل سری ابزارهایی است که هر کدام کاری خاص را انجام می دهد، یکی برش، یکی چینش، دیگری جهت کادر بندی و انتخاب حاشیه دور، ویرایش و تنظیم کنتراست های رنگی، نوشتن بر روی صفحه مد نظر، انتخاب الگوهای متعدد و ...


javad بازدید : 170 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود CADzation AcroPlot Pro v2009.02.03 - نرم افزار تبدیل فرمت خروجی اتوکد به فرمت PDF

همیشه کاربران برنامه نقشه کشی AutoCad از یک مشکل رنج می برند و آن ذخیره سازی نقشه ها و اطلاعات مربوطه ای است که تنها با برنامه AutoCAD باز می شود و در فورمت DWG ساخته می شوند. به عنوان مثال یک دانشجوی رشته معماری که تنها قصد نمایش نقشه های کشیده شده خود را دارد و برای نمایش آن ها در محیط کلاس و ارائه توضیحات باید برنامه AutoCAD را با حجم بالا نصب کند تا بتواند آن ها را نمایش دهد. ساخت فایل های PDF امروزه توسط نرم افزارهای مختلف به راحتی امکان پذیر می باشد و با استفاده از این نرم افزارها به راحتی کاربران قادرند تا فایل های مختلف عکس و یا سند های متنی را به فورمت PDF تبدیل نمایند. برای مشاهده این فورمت نیز می توان از نرم افزارهایی استفاده نمود که از در میان آن ها Adobe Acrobat Reader نامی آشنا را دارا می باشد. در میان نرم افزارهای ساخت فایل های PDF می توان برنامه هایی را مشاهده نمود که دارای ویژگی های خاصی در تبدیل می باشند.
CADzation AcroPlot Pro نرم افزاری قدرتمند جهت تبدیل فورمت DWG به فورمت PDF می باشد. همچنین این نرم افزار فایل هایی نظیرOC ،TXT ،RTF ،XLS ،BMP ،CALS ،JPG ،GIF ،TIFF ،PLTDWG  DXF را برای شما به PDF تبدیل می کند. با کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تحقیق و یا کتاب خود را در قالب های MS Office نوشته، به آن تصاویر و دیگر چیزها را اضافه کرده و سپس به راحتی هر چه تمام تر به PDF تبدیل کنید. فایل های تصویری نیز جزء فورمت هایی خواهند بود که این نرم افزار از آنها پشتیبانی کرده و قادر است تا آنها را نیز به فایل های حفاظت شده PDF تبدیل کنــد.
 قابلیت پشتیبانی و تبدیل فورمت رایج مورد استفاده مهندسین و نقشه کشان یعنی DWG می باشد. با این حال امنیت نقشه ها، تصاویر فایل های اجرایی، فایل های تصویری-متنی، فایل های متنی آموزشی و غیره ... را می توان با عمل PDF سازی تامین نمود. فرآیند PDF سازی کامل تحت فرمان کاربر بوده و کاملاً مطابق با سلیقه شخصی آن پیش خواهد رفت.


javad بازدید : 95 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود 123 Flash Banner v1.0.0.1 - نرم افزار ساخت بنر های جذاب تبلیغاتی فلش

یکی از مهمترین رکن ها در تبلیغات اینترنتی ساخت بنرهای تبلیغاتی جذاب می باشد. بنرها در بیشتر موارد نشان دهنده موضوع وب سایت و معرفی محصول/خدمات ارائه شده، به صورت تصاویر مختلف می باشند. بنرها معمولاً به صورت عکس و یا تصاویر فلش ساخته می شوند. در ساخت بنر ها علاوه بر نیازمندی به دانش تکنیک های طراحی می بایست به اصول طراحی وب و همچنین چگونگی اجرا و نمایش اهداف سایت در تصاویر نیز توجه داشت، از این رو ساخت بنر همیشه توسط افراد حرفه ای که در زمینه های گرافیکی تحت وب فعالیت می کنند ساخته می شود و حتی کدنویسان حرفه ای وب که در زمینه ساخت و طراحی صفحات وب فعالیت می کنند همیشه این قسمت از کار را در اختیار متخصصان گرافیک وب قرار می دهند. شرکت های نرم افزاری برای رفع نیاز کاربرانی که به صورت حرفه ای با طراحی گرافیگی وب آشنا نمی باشند و یا حتی طراحان حرفه ای وب که با گرافیک آشنایی چندانی ندارند برنامه هایی را تولید نموده اند که به وسیله آن ها می توان به راحتی اقدام به ساخت بنرهای زیبا برای وب سایت نمود. بیشتر سایت های مهم مانند Yahoo از بنر هایی با فورمت فلش استفاده می کنند.


javad بازدید : 69 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Visual Watermark v2.9.12 - نرم افزار ایجاد نقش بر روی تصاویر جهت جلوگیری از کپی برداری

با گسترش اینترنت اکثر مردم علاقمند هستند تصاویرشان را بر روی اینترنت به اشتراک بگذارند و می خواهند عکس ها با نام و نشان خودشان در اینترنت منتشر شود، از طرفی کپی برداری از تصاویر به راحتی انجام می شود و بدون بردن نامی از مالک آن، تصاویر پخش می شوند. یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای جلوگیری از این امر، استفاده از نقش های ویژه در تصاویر است. برای قرار دادن نقش ویژه در تصاویر می توان از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ استفاده کرد ولی استفاده از این نرم افزارها برای علامت گذاری به کار زیادی نیاز دارد، مخصوصاً اگر تعداد تصاویر موردنظرتان زیاد باشد.
Visual Watermark نام نرم افزاری حرفه ای برای عکس های دیجیتالی است که به وسیله آن عکس های شما از استفاده غیر مجاز در امان هستند و این نرم افزار برای کسی که می خواهد عکس هایش را حفظ کند بسیار مفید و لازم است. نرم افزار Visual Watermar بر روی عکس ها Watermark آشکار و قابل رویتی را قرار داده و بدین صورت منبع مشخص می شود و کسی نمی تواند آن را پاک کند و از استفاده غیر قانونی تصاویر شما جلوگیری می شود. Visual Watermark دو مد استاندارد و wizard دارد. کاربرد هر دو یکسان است ولی روش wizard آسان تر است. به شما توصیه می شود در شروع کار از مد wizard استفاده کنید.


تعداد صفحات : 3

درباره ما
برترین مرجع دانلود نرم افزار بازی فیلم و .. در ایران فیس کال برای اسایش کاربران ایرانی برترین نرم افزار ها .بازی . اپلیکیشن ها فیلمها.اهنگ ها و سریالهای روز را با لینک مستقیم به صورت رایگان قرار داده است نظر شما باعث ایجاد دلگرمی ما میشود. از اینکه این سایت را انتخاب نموده اید بسیار متشکریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مایلید در سایت چه چیزی بیشتر قرا دهیم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3957
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1752
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,931
  • بازدید ماه : 2,931
  • بازدید سال : 159,298
  • بازدید کلی : 2,425,969