loading...
فیس کال/برترین مرجع دانلود در ایران
javad بازدید : 58 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Niwradsoft Seven Remix XP v1.0 - نرم افزار تجربه محیط ويندوز 7

Seven Remix XP نرم افزاری بسیار جالبی است که چهره ی ویندوز شما به ویندوز جدید و محبوب هفت تبدیل می نماید. این نرم افزار رایگان به شما این امكان را می دهد که تم ویندوز ایكس‌پی خود را به ویندوز محبوب ویندوز هفت تبدیل كنید. به گونه ایی که پس از نصب نرم افزار و بعد از ریستارت كردن سیستم خود شاهد زیبایی های این تم می شود و تمامی مراحل بوت و لگوی آن همانند ویندوز7 می باشد. شما با این نرم افزار می توانید سر و وضع ویندوز ایكس‌پی خود را به حال و هوای ویندوز هفت تغییر دهید. این نرم افزار به هیچ وجه فایل‌های سیستم شما را تغییر نداده و شما می توانید با پاك كردن آن دوباره به ویندوز قبلی خود باز گردید. این نرم افزار بهترین گزینه برای تعویض پوسته ویندوز خود به ویندوز هفت می باشد. به این دلیل كه سرعت سیستم شما را كاهش نمی دهد و شما می توانید به راحتی بر روی آن مدیریت كامل داشته باشید. این برنامه قادر است صفحه Boot screen، صفحه خوش آمد گویی ویندوز، آیکون ها، دسکتاپ، نوار ابزارهای و حتی صدا های ویندوز ایكس پی را به ویندوز هفت تبدیل کند.


javad بازدید : 99 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Mechanical Clock 3D Screensaver v1.0 - اسکرین سیور ساعت مکانیکی سه بعدی

از ساعت کامپیوتر شخصی خود خسته شده اید؟ یک ساعت مخصوص و منحصر به فرد می خواهید؟ همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید این محافظ صفحه نمایش زیبا که نماینگر یک ساعت سه بعدی زیبا مکانیکی است که جلوه زیبا به سیستم شما می دهد و با آهنگ جالب و دلنشین جلوه ای بی نظیر به سیستم خود داده که علاوه بر این زیبایی ها قادرید در هر لحظه زمان سیستم خود را نیز مشاهده نمایید.


javad بازدید : 293 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Style XP v3.9 - نرم افزار زیبا سازی و تغییر ظاهر محیط ویندوز

امروزه بسیاری از کاربران کامپیوتر به ظاهر و زیبایی سیستم عامل ویندوز خود اهمیت بسیاری می دهند. رنگ پنجره ها، حالت های حرکت پنجره ها، نمایش عنوان ها و ... مواردی هستند که بیشترین اهمیت به آن ها داده می شود. شرکت مایکروسافت که سازنده سیستم عامل ویندوز می باشد چندین پوسته مختلف را در خود ویندوز قرار داده است تا کاربران بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنند، اما این پوسته ها محدود می باشند و از زیبای زیادی برخوردار نیستند و با سلیقه های مختلف امروزی سازگاری ندارند. برای رفع این نیاز نرم افزارهایی در زمینه زیبا سازی و تغییرات در نوع نمایش سیستم عامل ویندوز ساخته شده است. از معروفترین این نرم افزارها Style XP می باشد که در این زمینه از دیگر نرم افزارها پیشی گرفته است.
Style XP نرم افزاری جذاب برای تغییر چهره ویندوز می باشد. شما می توانید با پوسته هایی که در این نرم افزار قرار داده شده است ظاهر ویندوز را مطابق با سلیقه ی خود تغییر دهید. این نرم افزار تنها یک نرم افزار تغییر تم ویندوز نیست بلکه دارای ابزارهای مفیدی برای تغییر شکل پنجره ها، رنگ ها، منوی start، آیکن ها و محیط ویندوز، تصویر بوت و لوگوهای مورد استفاده در ویندوز ... همه به اشکال مختلف می باشد. این نرم افزار دارای محیط کاربری کاملا انعطاف پذیر می باشد و شما می توانید هر قسمتی را که خواستید تغییر دهید. همچنین این نرم افزار میزان خیلی کمی از منابع سیستم شما را مورد استفاده قرار می دهد.


javad بازدید : 166 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Vista Transformation Pack v9.0.1 - نرم افزار تجربه ی محیط زیبای ویندوز ویستا

با عرضه نسخه ی نهایی ویندوز ویستا و علاقه کاربران به زیبایی های ظاهری این ویندوز برنامه ها و Theme های مختلفی برای تبدیل محیط ظاهری ویندوز ایکس پی به محیط ویندوز ویستا عرضه شدند.
Vista Transformation pack برنامه است که تا قبل از تغییر نام ویندوز مایکروسافت به ویستا با نام Longhorn Transformation pack عرضه می شد ولی با تغییر نام ویندوز لانگهورن به ویستا نام این برنامه نیز به طبع تغییر پیدا کرد. با نصب این نرم افزار محیط ظاهری ویندوز ایکس پی شما، شامل ظاهر پنجره های ویندوز، آیكن ها، نوارهای ابزار، Boot Screen  و  میز كار و همچنین صداهای محیط ویندوز به طور کلی دگرگون خواهد شد و شما به تجربه محیط ویندوز ویستا بر روی ویندوز ایکس پی دست خواهید یافت!


javad بازدید : 93 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Zodiac Clock 3D Screensaver v1.0 - اسکرین سیور ساعتی سه بعدی بر روی دسکتاپ

همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید با دریافت و نصب این محافظ صفحه نمایش، در محیط دسکتاپ یک ساعت سه بعدی زیبا قرار می گیرد که در مواقعی که بر حسب تنظیمات شخصی این محافظ صفحه فعال می شود علاوه بر نمایش ساعت جلوه ای زیبا نیز به سیستم شما داده و می توانید برخی از تنظیمات مربوطه مانند پخش آهنگ و سایر موارد دیگر را نیز پس از نصب در اختیار بگیرید. همچنین این محافظ زیبا شما را به زمان و فضا برده که در آن مشاهده می کنید که چطور تمدن های قدیمی با استفاده از صور فلکی زمان را کنترل می نمودند.


javad بازدید : 209 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Water Clock 3D Screensaver - اسکرین سیور نمایش ساعت آبی

محافظ صفحه نمایشی به صورت یک ساعت زیبای آبی که با استفاده از جریان آب عقربه های این ساعت زیبا شروع به حرکت می کند که از ویژگی های جالب این محافظ صفحه نمایش اینکه می توان آن را طوری تنظیم نمود که با تغییرات زمان در طول بیست و چهار ساعت تغغیر نموده و حالات مختلف شبانه روز نیز بر آن اعمال می شود. البته تنظیمات دیگری مانند کنترل آهنگ و صدا و نیز تنظیماتی جهت سازگاری با رزولیشن دلخواه مانیتور خود از دیگر ویژگی های این محافظ صفحه نمایش می باشد.


javad بازدید : 92 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Free Fire Screensaver - اسکرین سیور به آتش کشیدن دسکتاپ

پس از نصب این محافظ نمایش با فعال شدن آن تمامی اجزای موجود به روی دسکتاپ شما آتش گرفته و می سوزند و جالبتر از آن اینکه صدای سوختن آن نیز که شبیه به سوختن هیزم هست از Speaker ها پخش می شود. این محافظ نمایش بر خلاف سایر محافظ های نمایش که با گرافیک بالا باعث کندی سرعت سیستم میشود کم حجم بوده و از سرعت سیستم نمی کاهد.


javad بازدید : 79 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Windows Vista Sidebar - نرم افزار ساید بار ویندوز ویستا مخصوص ویندوز ایکس پی

ویندوز ویستا دارای نوار ابزاری به نام Sidebar می باشد که در کنار صفحه دسکتاپ قرار می گیرد و دارای برنامه های کوچک و کاربردی هست که گجت - Gadget (افزونه) نامیده می شود. دامنه کارایی Gadget ها بسیار زیاد است، از ابزار های آن می توان به ساعت، نمایشگر وضعیت هارد دیسک، نمایشگر میزان استفاده از CPU و Ram ، نمایش ایمیل های رسیده، جستجوگر گوگل، نمایش عکس ها به صورت اسلاید شو، برنامه های کاربردی ویندوز و کنترل صدا و عقب و جلو بردن تراک های صوتی در حال پخش، نمایش آخرین اخبار به کمک RSS، ترجمه و اطلاع از وضعیت آب و هوا و شاخص بورس اشاره کرد.


تعداد صفحات : 2

درباره ما
برترین مرجع دانلود نرم افزار بازی فیلم و .. در ایران فیس کال برای اسایش کاربران ایرانی برترین نرم افزار ها .بازی . اپلیکیشن ها فیلمها.اهنگ ها و سریالهای روز را با لینک مستقیم به صورت رایگان قرار داده است نظر شما باعث ایجاد دلگرمی ما میشود. از اینکه این سایت را انتخاب نموده اید بسیار متشکریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مایلید در سایت چه چیزی بیشتر قرا دهیم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3957
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1752
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 379
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,952
  • بازدید ماه : 2,952
  • بازدید سال : 159,319
  • بازدید کلی : 2,425,990