loading...
فیس کال/برترین مرجع دانلود در ایران
javad بازدید : 64 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Advanced X Video Converter v5.0.4 - نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر

تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر جهت ایجاد سازگاری و تطابق با پخش کننده ها به یکی از کار های مهم برخی از کاربران کامپیوتر تبدیل شده است و این ناشی از فراوانی دستگاه های ضبط ویدئویی و تنوع قابل توجه این گونه وسایل باز می گردد.
Advanced X Video Converter نرم افزار مبدل جامع فایل های تصویری كه به آسانی فایل های تصویری را از هم جدا و به جند فایل تبدیل می کند و یا چند فایل با فرمت های مختلف تصویری مانند AVI ،MPEG (MPEG-1, MPEG-2) ،MOV (QuickTime) ،WMV/ASF ،VCD/DAT ،SVCD را به یکدیگر می چساند. همچنین تگ های صوتی و عکس ها را از ویدئو خارج می کند.


javad بازدید : 60 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود DivX Pro v7 final - نرم افزار ایجاد و پخش فایل های DivX

امروزه به دلایل مختلف از قبیل حجیم تر شدن فیلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هایی روی آورده اند که هم کیفیت فیلم در همان حد عالی حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زیادی داشته باشد. حتما لوح های فشرده دی وی دی را تا به حال دیده اید که در آن ها چندین فیلم قرار گرفته است اما تقریبا کیفیت فیلم ها اصلا با کاهشی رو به رو نشده است. این کار توسط کدک ها صورت می گیرد ، در اصل کدک ها دستوراتی هستند که نحوه رمز گذاری داده ها را برروی فیلم ها مشخص می نمایند و البته با عمل Decoding فایل ها به صورت اول باز می گردد بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت آن ایجاد شده باشد. برای عمل Decoding نرم افزار های متفاوتی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها که چند سالی هست محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده و توانسته به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود DivX PRo نام دارد.

javad بازدید : 117 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Elecard MPEG Player v5.5 Build 81224 - نرم افزار پخش کننده قدرتمند فرمت های مختلف صوتی و تصویری

نمایش فیلم های DVD با کیفیت فوق العاده بالا لذتی دوچندان را برای شما به ارمغان می آورد.
Elecard MPEG Player محصول شرکت Elecard است. نرم افزاری است بسیار کوچک و کم حجم در حالی که قابلیت های فراوانی دارد. یك نرم افزار منحصر به فرد كه با استفاده از آخرین فن آوری های فشرده سازی ویدیویی و صوتی، قادر است فیلم های فشرده ی ویدیویی از جمله MPEG1، MPEG2 MPEG4 SP/ASP، H.264/AVC, 3GP را با بالاترین كیفیت صوتی و تصویری پخش نماید. هر چند ممكن است از نرم افزارهای متعددی برای پخش فیلم های خود استفاده كرده باشید، اما مطمئن باشید كه تجربه ی پخش فیلم با این نرم افزار، چیز دیگری است و علاوه بر این ها نیز از فایل های AVI، WAV MP3 ، MOV و ... نیز پشتیبانی می نماید. پخش کننده ای بسیار مناسب است که با بهترین کیفیت ممکن فیلم ها و در کل فایل های ویدویی کاربران را به نمایش در می آورد. نه تنها از CPU بلکه از تمامی سخت افزار های موجود در رایانه کمترین فضای ممکن را اشغال می کند که همین عامل یکی از برتری های این پلیر محسوب می شود. این پلیر علاوه بر فرمت های بالا دیگر فرمت های رایج را اجرا کرده و فایل های ویدویی با این فرمت ها را به حرکت وامی دارد .
نمایش فیلم های DVD که با کیفیت فوق العاده بالا لذتی دوچندان را برای شما به ارمغان می آورد.


javad بازدید : 84 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Nero Move it v1.0.12.1 - نرم افزار مدیریت انتقال فایل بین دستگاه های مختلف

شرکت Nero یکی از محصولات جدید خود را معرفی می کند. پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج صوتی، تصویری و عکس، دسترسی بسیار سریع و آسان به تمامی دستگاه های قابل حمل نظیر موبایل های، مالتی مدیا پلیرها و ... به روز رسانی رایگان و سریع نرم افزار، جابه جایی سریع فایل ها میان رایانه و دوربین های دیجیتالی، موبایل ها و تمامی دستگاه های قابل حمل و در نهایت به اشتراک گذاری تمامی آن ها به صورت آنلاین در جدیدترین ابزار شرکت Nero دیده می شود.
با Nero Move It تصاویر، فیلم ها و موزیک ها را در هر کجا و در هر زمان که بخواهید می توانید جابه جا کنید. نرم افزاری که به صورت یک آچار فرانسه برای کاربران عمل می کند. ابزاری بسیار کامل که به کاربر این اجازه را می دهد تا هم یک پلیر در اختیار داشته باشد و هم از سوی دیگر دستگاه های قابل حمل خود را با قدرت تمام مدیریت نماید. کاربران به راحتی می توانند با استفاده از این نرم افزار فایل های مالتی مدیا خود را به صورت لیست در آورده و در هرجایی از جمله: تمامی دستگاه های قابل حمل نظیر MP3 Player یا گوشی های موبایل و حتی سایت هایی نظیر My Nero, YouTube به اشتراک گذارند.

javad بازدید : 125 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Okoker Audio Factory v7.0 - نرم افزار ویرایشگر حرفه ای صوت

Okoker Audio Factory نرم افزار صوتی بسیار قدرتمند و حرفه ای با قابلیت های بسیار می باشد. قادر به ضبط ایستگاه های رادیویی از روی وب سایت ها می باشد، و به شما قابلیت ضبط هر منبع صوتی موجود بر روی کامپیوتر را در قالب فورمت های صوتی متنوع می دهد. شامل ویرایشگر صوتی با افکت های ویژه می باشد. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود بخش هایی از فایل صوتی خود را Cut Copy و یا Paste نمائید و فورمت فایل صوتی مورد نظر را به فورمت های دلخواه تبدیل کنید. این نرم افزار به ویژه برای افرادی که قصد دارند بخش audio فایل های ویدیویی خود را استخراج کنند و یا فورمت RM را به MP3/WAV تبدیل کنند، مفید می باشد. همچنین این برنامه قادر به تقسیم و تکه تکه کردن فایل های صوتی می باشد. دارای محیطی بسیار جذاب و در عین حال آسان برای هر کاربری بوده، و از فورمت های بسیاری پشتیبانی می کند، از جمله: wav, mp3, mp2, wma, ogg, g721, g723, g726, vox, raw وpcm


javad بازدید : 102 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود FantasyDVD Player Platinum v9.5.5 - نرم افزار مشاهده فرمت DVD با بهترین کیفیت ممکن

اگر خواهان تماشای فیلم های دی وی دی با کیفیتی متفاوت و امکانات حرفه ای هستید، نرم افزار FantasyDVD این قابلیت را دارد که شما را با ابزارهای جالبی که دارد مجذوب خود کند. با داشتن این نرم افزار، شما به راحتی می توانید یک پلیر قدرتمند در زمینه ی پخش بیش از ۷۰ نوع فرمت صوتی و تصویری مختلف از سی دی و دی وی دی را تجربه کنید. تکنولوژی قدرتمند این نرم افزار برای شما بهترین کیفیت پخش را به ارمغان می آورد.
FantasyDVD یک DVD Player قدرتمند از شرکت Fantasysoft است .این نرم افزارخوش تركیب و توانمند برای پخش دی وی دی كه همان ویژگی ها و كنترل های دستگاه های سخت افزاری پخش دی وی دی های خانگی را دارد. یك سیستم كامل عقب و جلو كردن فیلم های دی وی دی، جلوه های عالی صوتی و ویدئویی و بسیار خوش دست كه می تواند تمام نیازهای شما را در هنگام پخش دی وی دی ها برآورده سازد. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به مجهز بودن به افکت های مختلف صوتی، پشتیبانی Channel های گوناگون، صدای Dolby و فراگیر، 10 اند Equalizer، اشغال و مصرف کم حافظه ی CPU و پشتیبانی DivX, DVD (MPEG-2), VCD (MPEG-1), SVCD, AudioCD, MiniDVD, Mpeg2 HDTV MWV-HDTV و دادن کنترل کامل DVD Player به کاربر در محیطی با کاربری راحت و آسان و... اشاره نمود.


javad بازدید : 67 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Zune v2.5 - جایگزینی مناسب برای Media Center رقیبی برای iTunes

نرم افزار Zune یکی از برنامه های قوی در جهت پخش فیلم و آهنگ و نمایش عکس می باشد. اگر شما با برنامه Media Center در ویندوز ایکس پی/ویستا کار کرده باشید. از قابلیت های خیره کننده آن نرم افزار آگاه هستید. نرم افزار Zune نیز مانند برنامه مدیا سنتر است و جایگزین مناسبی برای این برنامه می باشد هر چند که ویندوز شما ویستا نباشد.
البته این نرم افزار مخصوص دستگاه Zune - که یک Mp4 player ساخت شرکت مایکروسافت و رقیبی برای iPod است! می باشد - توسط مایکروسافت عرضه می شود و قابلیت اتصال به انواع دوربین ها Mp4 player ها و Flash Memory ها را دارد و برنامه مناسبی نیز برای سازماندهی فایل های صوتی تصویری و گرافیکی می باشد. از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که کاربر را قادر می سازد تا در عین مشاهده تصاویر یا فیلم به آهنگ نیز گوش دهد! یعنی با انتخاب کاربر آهنگ در قسمت پایین محیط برنامه به حالت Minimize در می آید و کاربر می تواند به تماشای عکس یا فیلم بپردازد.
قسمت Now Playing این برنامه بطور هوشمندانه تصویر Album های موجود در Zune را به صورت tile به عنوان Background قرار می دهد.


تعداد صفحات : 2

درباره ما
برترین مرجع دانلود نرم افزار بازی فیلم و .. در ایران فیس کال برای اسایش کاربران ایرانی برترین نرم افزار ها .بازی . اپلیکیشن ها فیلمها.اهنگ ها و سریالهای روز را با لینک مستقیم به صورت رایگان قرار داده است نظر شما باعث ایجاد دلگرمی ما میشود. از اینکه این سایت را انتخاب نموده اید بسیار متشکریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مایلید در سایت چه چیزی بیشتر قرا دهیم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3957
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1752
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 395
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,968
  • بازدید ماه : 2,968
  • بازدید سال : 159,335
  • بازدید کلی : 2,426,006