loading...
فیس کال/برترین مرجع دانلود در ایران
javad بازدید : 46 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Testa v1.3 - نرم افزار مديريت آزمون آنلاين «تستا»

طرح کردن سؤالات یک آزمون، چاپ کردن و تکثیر آن‌ها به تعداد مورد نیاز، برگزاری آزمون به روش سنتی، تصحیح اوراق و اعلام نتایج مدت‌ها پس از برگزاری آزمون از مشکلات عمده اساتید، معلمین و مدرسین و حتی داوطلبان شرکت در آزمون است.
اما امروزه با عمومی‌تر شدن استفاده از کامپیوترها، می‌توان انتظار داشت در مراکز برگزاری آزمون، تعداد قابل توجهی کامپیوتر، در دسترس باشد. حال، اگر بتوان با توجه به توانایی بالای کامپیوترها شرایطی را فراهم کرد تا مشکلات مذکور، کمتر و در کل، سرعت برگزاری یک آزمون تا حد ممکن سریع‌تر شود، می‌توان از بسیاری از اضافه‌ کاری ‌ها جلوگیری به عمل آورد.
تستا چیست؟

«تستا» عنوان پروژه‌ای است که با همین هدف طراحی و پیاده‌سازی شده است.
به عبارت دیگر «تستا» یک «سیستم مدیریت آزمون آنلاین» یا Online Test Management System است که منتشر شده است تا جایگزینی مناسب برای روش ‌های سنتی برگزاری آزمون باشد.


javad بازدید : 543 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Farsight Calculator v3.5 - نرم افزار ماشین حساب حرفه ای در ویندوز

مجهز بودن كامپيوتر به يك ماشين حساب حرفه ای كه تمامی نياز های ابتدايی و يا پيشرفته ی اشخاص را رفع كند، جز نيازهای ضروری كامپيوتر هاست. ماشين حساب موجود در ويندوز فقط نيازهای ابتدايی را می تواند رفع كند و اينجاست كه نياز به نرم افزاری برای جايگزينی آن احساس می شود.
Farsight Calculator یک ماشین حساب قابل برنامه ریزی با استفاده آسان می باشد که به شما اجازه ذخیره مراحل محاسبه را به صورت یک برنامه یا تابع و انجام محاسبات به دو صورت (RPN (Reverse Polish Notation) یا(ا جبری ALG (Algebraic) می دهد. گوشه ای از عملکرد های این نرم افزار کاربردی شامل توابع جبری، مثلثاتی، هذلولی یا هیپربولیک، تاریخ، آماری و مالی می باشد. از دیگر ابزار های Farsight Calculator ابزار قدرتمندی همچون صندوق مالی، محاسبات زمان و تاریخ، تبدیل واحدها و ... است.


javad بازدید : 290 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Adobe Macromedia Authorware v7.0 - نرم افزار تولید برنامه های مالتی مدیا و آموزش الکترونیکی

Macromedia Authorware نرم افزاری برای تهیه برنامه های مالتی مدیا، آموزش الکترونیکی و... می باشد.
اﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎﻣﻼً ﺑﺎ ﻧﺮم اﻓﺰار Microsoft Power Point ﺳﺎزﮔﺎر اﺳﺖ و ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ از ﻓﺎﯾﻞ ھﺎی ھﺮ ﮐﺪام در دﯾﮕﺮی اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ و Presentation ھﺎی ﻓﻮق اﻟﻌﺎده زﯾﺒﺎ ﺑﺴﺎزﯾﺪ.


javad بازدید : 96 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Microsoft Encarta Premium 2009 - دانشنامه ی انکارتا

شاید تا كنون به این موضوع فكر كرده باشید كه جای یك دائره المعارف (دانشنامه) در كامپیوترتان خالی می باشد كه نیاز شما را به دسترسی به اینترنت كم كند و بیشتر نیازهای اطلاعاتی شما را بلا درنگ پاسخ دهد.
دایرة المعارف انکارتا - Encarta Encyclopedia محصول شرکت بزرگ مایکروسافت، در 9 سال اخیر دارای رتبه اول در فروش نرم افزارهای دایره المعارف جهان، می باشد. مایکروسافت با ارائه نرم افزار Encarta به عنوان یکی از بزرگترین بانک های اطلاعاتی قدم بزرگی در بخش هایی از قبیل اطلاعات عمومی و آموزشی برداشته است، نسخه ی جدید مایکروسافت که بنام Premium بانک اطلاعاتی بزرگی هست که با میلیون ها صفحه متن در تمامی موضوعات، عكس ها ی فراوان علمی و تاریخی، گراف ها و چارت ها در موضوعات آماری، ده ها ساعت ویدئو در موضوعات مختلف نیازهای اطلاعاتی و علمی شما را در هر زمینه كه كار می كنید پوششش خواهد داد.
افرادی که نسخه های قبلی این نرم افزار را تجربه کردند به کارایی این مجموعه ها آشنایی دارند.
به خصوص که این نرم افزار به دلیل استفاده از نوع زبان ساده انگلیسی برای تمام سنین مفید است و می تواند با دارا بودن محیطی جذاب و زیبا جهت تقویت زبان انگلیسی هم مفید واقع شود.


javad بازدید : 75 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Muolin Farsi Wikipedia - نسخه گلچین شده دانشنامه ویکی پدیا فارسی

ویکی پدیا دانشنامه های است همگانی و آزاد، بدین معنی که همه می توانند به نوشتن و ویرایش نوشتارهای موجود در آن بپردازند. البته این نوشتارها و ویرایش ها باید مطابق با اساسنامهٔ ویکی پدیا باشند یعنی مطالب بی طرفانه و بدون پایمال کردن حق نشر دیگران نوشته شده باشند. مدیریت بررسی نوشتارها توسط گروهی از گردانندگان انجام می شود. کسانی که در امر تکمیل این پروژهٔ بی پایان مشارکت میکنند، به هم زبانان خود یاری رساندهاند تا در امر گردآوری بی همتاترین دایرةالمعارف جهانی سهمی داشته باشند.


javad بازدید : 63 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود WikiTaxi v1.30 - ویکی تاکسی نسخه آفلاین دانشنامه ویکی پدیا فارسی

ویکی پدیا دانشنامه های است همگانی و آزاد، بدین معنی که همه می توانند به نوشتن و ویرایش نوشتارهای موجود در آن بپردازند. البته این نوشتارها و ویرایش ها باید مطابق با اساسنامهٔ ویکی پدیا باشند یعنی مطالب بی طرفانه و بدون پایمال کردن حق نشر دیگران نوشته شده باشند. مدیریت بررسی نوشتارها توسط گروهی از گردانندگان انجام می شود. کسانی که در امر تکمیل این پروژهٔ بی پایان مشارکت میکنند، به هم زبانان خود یاری رساندهاند تا در امر گردآوری بی همتاترین دایرةالمعارف جهانی سهمی داشته باشند.


javad بازدید : 63 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود واژه نامه - بیش از نیم میلیون کلمه در 20 لغت نامه تخصصی

نرم افزار فرهنگ لغت واژه نامه محصول شرکت پژوهشگر انفورماتیک، یکی از قدیمیترین فرهنگ لغت های انگلیسی به فارسی عرضه شده برای ویندوز است. این فرهنگ لغت بر ظاهر محیط ساده خود دارای بانک عظیمی از لغات و اصطلاحات تخصصی میباشد. که در نوع خود مشابه ندارد! واژه نامه حاوی بیش از نیم میلیون کلمه در 20 لغت نامه تخصصی مختلف میباشد.

لغت نامه های تخصصی واژه نامه عبارتند از:
واژگان عمومی، اقتصاد و برنامه ریزی، الکترونیک کاربردی، روانشناسی، راه و ساختمان، اصطلاحات نظامی، معماری، هواپیمایی، دریانوردی، صادرات و واردات، اصطلاحات ورزشی، واژگان حقوقی، فنی دانشگاهی، تجارت بین الملل، اختر شناسی، تربیت بدنی، حقوق اسلامی، شیمی، محیط زیست، فرهنگ کامپیوتر


javad بازدید : 187 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود واژه نامه ملک نگارش 2 - Maleksoft Dictionary v2.0

از دیر باز اولین و ساده ترین وسیله ارتباطی بین افراد یک جامعه زبان بوده و همزمان با پیدایش جوامع بشری در هر تمدنی زبان خواصی بوجود آمده که هر زبان با هر ساختاری که باشد توانایی برقراری ارتباط میان افراد یک جامعه را داراست. اما مشکل زمانی پیش می آید که افرادی از دو تمدن مختلف نیاز به برقراری ارتباط داشته باشند. بشر از دیرباز جهت حل این مشکل تلاش نموده تا حال که موفق به اختراع واژه نامه های الکترونیکی گردیده و در این میان هر کدام که ساده تر, سریعتر و قوی تر طراحی شده باشد در حل این مشکل موفق تر خواهد بود.
از جمله می توان به واژه نامه ملک نگارش 2 اشاره کرد که به شرح برخی از خواص آن می پردازیم.


javad بازدید : 826 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود مجموعه فرهنگ های لغت چند زبانه به فارسی

این مجموعه فرهنگ های لغت توسط جناب آقای رضا کارگر تهیه شده است و به طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است که شامل فرهنگ نامه های زیر می باشد:

javad بازدید : 68 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Kelk 2000 - کلک، نرم افزار خوشنویسی

یكی از نیازهای همیشگی كاربران فارسی زبان و به خصوص طراحان امكان استفاده از خطاطی های هنری فارسی همچون خطوط نستعلیق و شكسته بوده است زیرا كه تمامی زیبائی های هنری ایران زمین در آن نهفته است و می تواند زیبائی خاصی به كارهای هنری و متن ها داد.
بی شكل یكی از بهترین و كامل ترین برنامه ها در این زمینه نرم افزار خوشنویسی كلك می باشد كه دارای ابزارهای و آپشنهای متعدد، فونت های زیبا و رابط كاربری سبك می باشد. توسط این برنامه می توانید بدون داشتن دانشی از هنر خوشنویسی به خلق آثار هنری بپردازید.


تعداد صفحات : 2

درباره ما
برترین مرجع دانلود نرم افزار بازی فیلم و .. در ایران فیس کال برای اسایش کاربران ایرانی برترین نرم افزار ها .بازی . اپلیکیشن ها فیلمها.اهنگ ها و سریالهای روز را با لینک مستقیم به صورت رایگان قرار داده است نظر شما باعث ایجاد دلگرمی ما میشود. از اینکه این سایت را انتخاب نموده اید بسیار متشکریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مایلید در سایت چه چیزی بیشتر قرا دهیم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3957
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1752
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,947
  • بازدید ماه : 2,947
  • بازدید سال : 159,314
  • بازدید کلی : 2,425,985