loading...
فیس کال/برترین مرجع دانلود در ایران
javad بازدید : 140 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود MindSoft Utilities XP 2009 v10 - نرم افزار بهبود کارایی و افزایش سرعت ویندوز

سرعت ویندوز اکس پی XP بعد از مدت ها کار کردن با آن کاهش پیدا کرده و در نتیجه سرعت لود نرم افزار های سیستم در ابتدای راه اندازی بسیار کند و خسته کننده می شود. به همین جهت ممکن است سرعت اتصال به اینترنت و لود صفحات نیز کاهش پیدا کند. امروزه نرم افزار های مختلفی آمده اند که دیگر نیاز شما از این بابت رفع شده و به راحتی می توانید سرعت شایانی به لود و بارگذاری نرم افزار های کاربردی و حتی سرعت خوبی به سیستم عامل خود بدهید.
نرم افزار MindSoft Utilities XP مجموعه ای قدرتمند كه دارای ابزارهای متعدد و بسیار مفیدی در زمینه ی بهینه سازی و بالا بردن كارایی ویندوز و مدیریت همه جانبه ی سیستم عامل است. این مجموعه ی مفید MindSoft Utilities XP بیش از 19 نرم افزار قدرتمند و كاربردی مناسب و مفید برای حل مشكلات سیستم و مدیریت بخش های آن تشكیل شده است. این نرم افزار می تواند به رفع پراكندگی هارد دیسك کامپیوتر شما بپردازد و باعث یكدست شدن اطلاعات ذخیره شده در كامپیوتر شود. همچنین به بررسی و رفع اشكالات احتمالی هارد دیسك می پردازد و آن را تعمیر می کند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به آزاد سازی فضای RAM و افزایش سرعت و راندمان كاری سیستم، یافتن و لیست كردن تمام اطلاعات سخت افزاری، رمزی كردن و محافظت از فایل ها و پوشه ها، بازگرداندن فایل های پاك شده، پاك سازی هارد دیسك، گرفتن نسخه ی پشتیبان از رجیستری ویندوز و بازگرداندن آن به حالت قبل از خرابی، ویرایش لیست نرم افزار هایی كه با شروع به كار سیستم عامل اجرا می شوند، مدیریت تمامی فایل ها و برنامه های Stratup، بهینه سازی اینترنت و تنظیمات آن و بالابردن سرعت، پاك كردن نرم افزار های نصب شده به بهترین طریق ممكن، تقسیم كردن فایل های حجمی و تبدیل به فایل های كوچك و كم حجم، قابلیت برنامه ریزی برای خاموش كردن اتوماتیك كامپیوتر و ... اشاره كرد.


javad بازدید : 141 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود RamCleaner v7.0 - نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر

شاید شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که از سرعت کارکرد ویندوز خود ناراضی می باشید و دیگر ویندوز شما دارای سرعتی مانند روزهای اول نصب نمی باشد. برنامه ها به کندی اجرا و بارگذاری می شوند و دیگر به راحتی قبل نمی توانید بازدهی خوبی از کار ویندوز خود به دست آورید. دلیل این مشکلات را می توان در RAM سیستم خود بیابید. معمولا پس از گذشت مدتی از نصب ویندوز و نصب برنامه های مختلف و گاهاً پاک نمودن آن ها این مشکلات به وجود می آید که دلیل اصلی آن بارگذاری فایل های مربوط به این برنامه ها و اشغال فضای RAM می باشد.
RamCleaner نرم افزاری می باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا مدیریتی کامل بر پروسه های اجرا شده در حافظه داشته باشید. همچنین به کمک این نرم افزار می توان اقدام به بهینه سازی فضای حافظه نمود تا بدین شکل از هنگ شدن سیستم جلوگیری نمود. یک برنامه ی جمع و جور و سبک اما با قدرتی بالا که قادر به کنترل و مدیریت CPU و RAM است و یک Process Manager جداگانه نیز در خود گنجانده است. با استفاده از این برنامه به طور همزمان طرز کارکرد CPU و RAM را مشاهده کنید و با یک کلیک RAM خود را بهینه و در نتیجه سرعت PC خود را افزایش دهید. بازیابی حافظه باقیمانده برنامه های بدون استفاده ارجاع نشده به سیستم عامل و قابلیت تعیین مقدار حافظه برای کار با برنامه موردنظر از ویژگی های این برنامه می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Benutec می باشد.


javad بازدید : 69 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود RegTool v2.8.3331588 - نرم افزار اسکن، تعمیر و افزایش سرعت سیستم

معمولاً پس از مدتی کار با کامپیوتر، تعداد زیادی از فایل ها و متعلقات آن ها در رجیستری ویندوز باقی می مانند که باعث کند شدن سرعت سیستم می گردند. تنها راه مقابله با این امر و جلوگیری از کندی سرعت سیستم، پاک کردن فایل های بدون استفاده است که جای اضافی اشغال کرده اند. شما برای رفع خطاهای ویندوز به یک نرم افزار پیشرفته با تکنولوژی پاک سازی قوی نیاز دارید که RegTOOL به شما در این زمینه کمک می کند.
نرم افزار RegTOOL ابزاری است قدرتمند جهت کار با رجیستری ویندوز که توسط قابلیت های موجود در آن می توانید با پاک کردن فایل های بدون استفاده و اضافی، سرعت کامپیوتر خود را افزایش دهید. قابلیت پاک سازی در این نرم افزار قادر است تا به پاک کردن و تعمیر فایل های قدیمی و بلا استفاده، فایل های خراب و فایل های اضافی رجیستری در عرض کمتر از 2 دقیقه بپردازد. این نرم افزار، انتخابی عالی برای بهبود عملكرد سیستم شما می باشد. با این نرم افزار این قدرت را خواهید داشت كه وضعیت كامپیوتر تان را دقیقاً شبیه یك كامپیوتر جدید نمایید. بهینه سازی عملکرد پایین کامپیوتر، سوء عمل سخت افزار، مسدود شدن کامپیوتر، خرابی سیستم، سرعت Boot پایین، پیغام خطا همه این كارها تنها با چند كلیك ساده موس امكان پذیر است.
javad بازدید : 57 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Informatik Archiver v2.5.3308 - نرم افزار بایگانی چند بعدی و قدرتمند اطلاعات

همیشه آرشیو نمودن اطلاعات و منابع داده ای یکی از مهمترین دغدغه های انسان بوده که راه های مختلفی جهت این کار وجود داشته که البته همه راه ها منجر به ایجاد نظم در کار ها و دسترسی سریع تر به اطلاعات می شود حال این اطلاعات ممکن است اسناد کاغذی بوده گاهی هم اطلاعات داده های دیجیتالی می باشد که بحث ما مربوط به قسمت دوم بوده و با توجه با رشد سریع کامپیوتر در زندگی انسان امروزی اهمیت بایگانی اطلاعات در حوزه مجازی بیش از بیش احساس می شود.
Informatik Archiver سیستم بایگانی چند بعدی و قدرتمند با فهرست سازی، جستجو و نماش و چاپ عملکردها می باشد. این برنامه از موتور پایگاه داده Access استفاده می کند و از دیگر سیستم مدیریت پایگاه داده ODBC مجازی نیز پشتیبانی می کند. Informatik Archiver از فایل های TIFF و فایل PDF بهینه شده است و قابلیت پشتیبانی از چندین صفحه TIFF و فایل و PDF و فرمت های گرافیکی را دارد. از ویژگی های این نرم افزار تصاویر سند شاخص گذاری، تحقیق و جستجوی قوی، نمایش، چاپ، تصاویر کوچک و مینیاتوری صفحات، تفسیر، panning پنجره و ... می باشد.


javad بازدید : 103 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود Ace Optimizer Utilities v5.0.0.460 BETA - نرم افزار بهبود قسمت های مختلف ویندوز و افزایش كارایی آن

همیشه پس ازگذشت مدت زمان طولانی از نصب ویندوز، این سیستم عامل دچار اختلاطی می شود. سرعت به طور محسوسی کاهش پیدا می کند، پیغام خطاهای ناگهانی بدون آن که از علت آن مطلع باشید بر روی صفحه ویندوز ظاهر می شود و ... . نرم افزار های یوتیلیتی Utility در واقع برنامه های بسیار سودمندی هستند که برای افزایش کارایی و سرعت ویندوز، اصلاح اشکالات به وجود آمده در ویندوز، مدیریت کامل هارد دیسک، بازیابی اطلاعات از دست رفته و ..... به کار برده می شوند و نصب چنین نرم افزاری برای ویندوز ضروری و مفید می باشد.
Ace Optimizer Utilities نرم افزاری قدرتمند محصول شركت Acelogix Software، كلكسیونی از نرم افزارهای مفید و كاربردی است كه به شما در بهبود قسمت های مختلف ویندوز و افزایش كارایی آن كمك شایانی می كند. Ace Optimizer Utilities همچنین شامل گزینه هایی برای شناسایی فایل های دوگانه، تعمیر یا حذف میانبرهای نامعتبر و عزل کامل برنامه ها می باشد. پاكسازی هارد دیسك از فایل های زاید و بی استفاده، پیدا كردن و پاك كردن فایل هایی كه نسخه مشابه آنها در سیستم موجود است، پاكسازی انواع رد پا در برنامه های سیستم مانند IE winzip از قابلیت های این برنامه می باشد. این برنامه در پاك كردن انواع و اقسام برنامه هایی كه روی سیستم نصب می باشد نیز به شما كمك می كند. با این برنامه می توانید پوشه های خالی را پیدا كنید. به راحتی می توانید روی startup ویندوز خودتان كنترل كاملی داشته باشید و شرت كات های بدون مسیر را هم پیدا و نابود می كند.


javad بازدید : 97 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود FileBack PC v4.1 - نرم افزار محافظت از اطلاعات و تهیه نسخه ی پشتیبان از فایل ها


حفظ و نگهداری از اطلاعات شخصی، چه اطلاعات مهم و چه غیر مهم برای کاربران کامپیوتری اجتناب ناپذیر است. حفظ اطلاعات وقتی اهمیت خود را جلوه می کند که مباحث هک، ورود ویروس های مخرب سخت افزارها و ... مطرح می شود. موارد ذکر شده هر کدام به تنهایی قادر است تا سیستم شما را فلج کرده و کلیه اطلاعات شما را به باد دهد. بهترین راه برای مقابله با این گونه رخ دادهای ناگوار استفاده از نرم افزارهایی است که جهت مقابله با این گونه ضررها و خسارات طراحی شده و به نرم افزارهای پشتیبان گیر معروف هستند. هر قدر این نرم افزارها کار خود را بهتر انجام دهند، خیال شما نیز راحت تر خواهد بود.
FileBack PC نرم افزاری مطمئن برای محافظت از کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار ابزاری است برای تهیه پشتیبان از داده های شما و بازگشت آن ها در زمان مورد نیاز در مواقعی که کامپیوترتان آلوده به ویروس می شود و یا توسط نرم افزاری نامطمئن دچار آسیب دیدگی می شود. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا به حالت قبل از مشکل برگردید. می توانید از تمام داده های کامپیوترتان و یا فقط از داده های مهم پشتیبان تهیه کنید.

javad بازدید : 62 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود CleanMyPC Registry Cleaner v4.12 - نرم افزار پاک سازی رجیستری و افزایش سرعت ویندوز

آیا سرعت سیستم شما کم شده است؟ آیا سیستم شما بدون دلیل restart می شود؟
آیا پیغام خطا ( Error ) زیاد دریافت می کنید؟ پس شما نیاز به یک Registry cleaner دارید. رجیستری ابزاری است که یک سری از اطلاعات سیستم شما در آن ذخیره شده و با استفاده از رایانه خود بر حجم رجیستری نیز افزوده می شود. با نصب برنامه های گوناگون، اطلاعات غیر ضروری بیشتری در رجیستری شما اضافه می شود که می تواند باعث کند شدن سیستم شما شود. رجیستری ویندوز یک مخزن بزرگ برای ذخیره اطلاعات پیکربندی سیستم شما می باشد. همزمان با گذر از عمر ویندوز، از زمانی که آن را نصب می کنید اطلاعات داخل رجیستری نیز برای نگهداری تغییرات ایجاد شده و نگهداری اطلاعات جدید رشد می کند و به همین دلیل به مرور زمان اطلاعاتی غیر ضروری نیز وارد رجیستری می شوند و علاوه بر بالا بردن حجم آن باعث کاهش سرعت ویندوز و مشکلات نرم افزاری عجیبی می شوند. برای جلوگیری از بروز این گونه مشکلات استفاده از یک نرم افزار خوب که هر چند وقت یک بار رجیستری را از وجود فایل های بیهوده و زائد پاک کند به شدت احساس می شود و با توجه با این که اگر بخواهیم دستی این کار را انجام دهیم، پاک کردن اشتباه یک کلید می تواند صدماتی به نرم افزار های موجود یا پیکر بندی سیستم وارد کند بهتر است این کار را به عهده نرم افزار های مختلفی که برای این امر تهیه شده است واگذار کنیم.


تعداد صفحات : 3

درباره ما
برترین مرجع دانلود نرم افزار بازی فیلم و .. در ایران فیس کال برای اسایش کاربران ایرانی برترین نرم افزار ها .بازی . اپلیکیشن ها فیلمها.اهنگ ها و سریالهای روز را با لینک مستقیم به صورت رایگان قرار داده است نظر شما باعث ایجاد دلگرمی ما میشود. از اینکه این سایت را انتخاب نموده اید بسیار متشکریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مایلید در سایت چه چیزی بیشتر قرا دهیم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3957
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1752
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,956
  • بازدید ماه : 2,956
  • بازدید سال : 159,323
  • بازدید کلی : 2,425,994