loading...
فیس کال/برترین مرجع دانلود در ایران
javad بازدید : 60 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود DivX Pro v7 final - نرم افزار ایجاد و پخش فایل های DivX

امروزه به دلایل مختلف از قبیل حجیم تر شدن فیلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هایی روی آورده اند که هم کیفیت فیلم در همان حد عالی حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زیادی داشته باشد. حتما لوح های فشرده دی وی دی را تا به حال دیده اید که در آن ها چندین فیلم قرار گرفته است اما تقریبا کیفیت فیلم ها اصلا با کاهشی رو به رو نشده است. این کار توسط کدک ها صورت می گیرد ، در اصل کدک ها دستوراتی هستند که نحوه رمز گذاری داده ها را برروی فیلم ها مشخص می نمایند و البته با عمل Decoding فایل ها به صورت اول باز می گردد بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت آن ایجاد شده باشد. برای عمل Decoding نرم افزار های متفاوتی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها که چند سالی هست محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده و توانسته به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود

DivX PRo نام دارد.

DivX چیست؟
DIVX مخفف Digital Video eXpress , یك codec ویدیویی از شرکت DivxNetwork است که بر اساسMPEG - 4  بنا شده و می تواند حجم فایلها را تا ده برابر نسبت به MPEG - 2 فشرده سازی کند! به عبارتی دیگر DivX نوعی فشرده‌ساز ویدیویی است كه از تكنولوژی پیشرفته ای برخوردار بوده، و می‌تواند فیلم ها و تصاویر متحرك ویدئویی را با كیفیت بسیار عالی و حجم بسیار كم  ذخیره نماید. این فورمت به دلیل حجم پایین و كیفیت فوق العاده بالای خود، امروزه به یكی از معروفترین و  محبوب ترینcodec های موجود تبدیل شده است و توسط  نرم افزارهای معروف Player پشتیبانی می شود.
DivX Player برنامه ای قدرتمند و چند منظوره جهت اجرا و ایجاد فایل های ویدئویی Divx می باشد.
وب سایت DivX اخیرا یك پك كامل شامل  4 نرم افزار پیشرفته و كاربردی بنام DivX Codec , DivX Converter, DivX Player ,DivX Web Player  را ارائه نموده كه مجموعه كاملی از برنامه های مدیریت و كار با فایل های DIVX را برای كاربر فراهم میسازند, این نرم افزار ها به ترتیب قادر به اجرای فایل های DIVX در محیط اینترنت، اجرای فایل های DIVX در ویندوز, مبدل فایل های DIVX و كدك كننده این فایل ها میباشند.
نسخه جدید DivX Player دارای قابلیت های مختلفی می باشد كه از آن ها میتواند به بخش Download manager  جهت مدیریت دانلود فایل های مورد نظر از اینترنت، بخش Media manager جهت سازماندهی فایل های DivX , و بخش Burn to disc جهت رایت مستقیم فیلم ها بروی CD اشاره كرد.
DivX Converter یا مبدل این شركت قدرتمند نیز  قادر است در طی فرآیندی سه مرحله ای فیلم های مورد نظر شما را به فورمت فشرده و با كیفیت Divx تبدیل نماید و آن را در قالب یك فیلم كامل DVD بروی یك CD ذخیره كند، همچنین برنامه  DivX Web Player مانند یك پلاگین بروی مرورگر شما نصب شده و امكان اجرای فایل های DivX در اینترنت را برای كاربر فراهم می سازد.
بدون شك دیر یا زود به این نرم افزار قدرتمند نیازمند خواهید شد، چرا كه فرمت اكثر فیلم های مختلف روز , اخیرا به سمت DivX رفته و به حدی فراگیر شده است، كه مطمئنا یكی از این CD ها به دست شما خواهد رسید و جهت اجرای آن چاره ای جز استفاده از DivX Player نخواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DivX Pro:
- دارای ابزارهای مختلف كار با فایل های DivX
- محیطی بسیار ساده برای اجرای فیلم ها
- DivX Web Player اجرای فایل های مالتی مدیا در وب
- دارای محیط كاربری  ساده و زیبا
- فشرده سازی فیلم ها بدون افت كیفیت
- قابلیت تبدیل فایل های MPG, VOB, TS و SVCD به یكدیگر
- دارای پلاگین مخصوص جهت نصب بروی مرورگر
- DivX Converter مبدل فایل های تصویری به یگدیگر با محیطی بسیار ساده
- DivX Codec بسته ای شامل کدک های شرکت DivXNetwork
- توانایی رایت انواع لوح های فشرده به صورت های مختلف
- Audio Ebhancer برای آن هایی که به صدای فیلم ها توجه خاصی دارند
- پخش فورمت های مختلف تصویر نظیر MOV ، AVI ، MPG ، MPEG ، MPEG-4 و ...
- اجرای فایل های مالتی مدیا به صورت زنده از داخل وب
- و ...

DivX Pro Screenshot 1 DivX Pro Screenshot 2 DivX Pro Screenshot 3 DivX Pro Screenshot 4 DivX Pro Screenshot 5



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرجع دانلود نرم افزار بازی فیلم و .. در ایران فیس کال برای اسایش کاربران ایرانی برترین نرم افزار ها .بازی . اپلیکیشن ها فیلمها.اهنگ ها و سریالهای روز را با لینک مستقیم به صورت رایگان قرار داده است نظر شما باعث ایجاد دلگرمی ما میشود. از اینکه این سایت را انتخاب نموده اید بسیار متشکریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مایلید در سایت چه چیزی بیشتر قرا دهیم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3957
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1753
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 609
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,299
  • بازدید ماه : 5,792
  • بازدید سال : 162,159
  • بازدید کلی : 2,428,830