loading...
فیس کال/برترین مرجع دانلود در ایران
javad بازدید : 71 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

پیامک سرکاری، جوک جدید و لطیفه های بامزه شبکه های اجتماعی

توجه! توجه!
پسته دست دوم رسید!!!
مال یه پیرزن پولدار بوده که دندون نداشته فقط نمکشو میک زده…

 

Doostiha

اونایی که میگن نمک در نمکدان شوری ندارد چرت و پرت گفتن!
اونا حتماً زبونشون تو نمکدون نمیرفته! من امتحان کردم خیلیم شوری داشت

Doostiha

آشغالترین نوستالژی دوران کودکی:
منم بیام؟!!
نه، ما داریم میریم آمپول بزنیم

Doostiha

دستام خسته شدند. پاهام طاول زدند
از کمر افتادم  اصلا جون ندارم دارم میمیرم تو رو خدا
یکی از اندی بپرسه خوشگلا تا کی باید برقصن

Doostiha

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺩﻭﺳﺘﻤﻮ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﺩﯾﺪﻡ
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺧﺒﺮ ﮔﺮﻓﺘﻢ
ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﺎ ﻣﻦ 3 4 ﺭﻭﺯﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﻔﺮ!

Doostiha

دیشب دختر عموم اس ام اس داده:
امیرحسین وقتی با لپ تاپ میام اینترنت سرعتش بالاست
ولی وقتی با گوشی میام سرعتش پایینه
بهش گفتم: الان با چی هستی؟
میگه: با تاپ و شلوارک صورتی

Doostiha

من اگه درس نمی خونم و می رم سر جلسه امتحان
نشونه تنبلیم نیس، نشونه ی جرأت و جسارت و شجاعتمه

Doostiha

من هرچی ملکه ذهنم میشه،
پادشاه ذهنم میاد مخشو میزنه
دلیل عدم موفقیتم توی زندگیم همینه!

Doostiha

آدمایی که زیاد میخوابن تنبل نیستن
انگیزه ای واسه بیدار بودن ندارن
وگرنه شما بگو فردا ساعت 5 صب بریم شمال، هر کی پا نشه!

Doostiha

شبا وقتی سوار تاکسی میشم به این فکر میکنم که
مثلا رمز عابر بانمکو چی بگم به راننده،
یا اگه پیچید تو فرعی چجوری در ماشینو باز کنم بپرم بیرون!
توهم در حد مرگ!

Doostiha

یه پسره تو وبلاگش نوشته بود:
جای خالی تورو انقد با چشام آب میدم…
تا باز کنارم سبز بشی!!!…
فک کنم مخاطبش یونجه بوده.

Doostiha

یکی از رویاهام اینه
یه نامزد مو بلند داشته باشم
موهاشو از پشت بگیرم با لگد بزنم تو کمرش
دیوونه هم خودتی

Doostiha

بـا ایـن وضـی کـه بـعـضـی پـسـرا پـیـش مـیـرن
فـک کـنـم مـوقـع عـروسـیـشـون عـروس بـا مـاشـیـن مـیـاد،
ایـنـارو از آرایـشـگـاه ور مـیـداره مـیـرن تــالار !

Doostiha

یه رفیق داریم اسطوره مشکلاته، بدشانس، بدهکار، تنها، مشروط…!
یعنی دیگه مشکلی نمونده که این تجربه نکرده باشه.
زنگ زدم بهش، میدونید آهنگ پیشوازش چی بود؟؟
همه چی آرومه… من چقد خوشحالم…!

Doostiha

تو فیلم هندیه
یارو پرواز کرد، هیچی!
تنهایی زد یه گردانو کشت بازم هیچی!
تا آخر فیلم سه تا پدر و شیش تا برادر پیدا کرد اینم هیچی!
دیگه با سر قطع شده تو دریا شنا کردنشو کجای دلم بذارم!

Doostiha

مورد داشتیم
دختره هشت صبح جلو دانشگاه پارک دوبل میکرده بره بالا سر کلاس.
ساعت دوازده و نیم استاد از پنجره کلاس داد زده
نمیخواد پارک کنی,
کلاس تموم شد
منم حاضریتو زدم…

Doostiha

امروز به ﭘﺴﺮﺧﺎﻟﻢ میگم چرا زن نمیگیری؟

برگشته میگه: مخاطب خاص هامو چیکار کنم؟

اشک تو چشمام حلقه زد.

یه همچین ادمایی هستن پسرا

حالا هی بگید پسرا بدن

Doostiha

رفتم بانک رو دسته صندلی نوشته بود
وقتی زلزله اومد پشت صندلی رو نگاه کنید.
پشت صندلی رو نگاه کردم. نوشته بود:
الان نه خره٬ وقتی زلزله اومد….
چقدر ملت خلاقی داریم

Doostiha

اصن لذتی که در “خونه نبودن” و “پشت در موندن” مهمانان نوروزی هست
در محو شدن توی افق همراه با پراید و کیسه 50 کیلویی پسته نیست!

Doostiha

با هزار امید از عشقم می پرسم:
از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟
برگشته میگه:
قیافه و هیکل که نداری
بچه مایه دارم که نیستی
اخلاقتم که بده
به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم!
یعنی کثافت با خاک یکسانم کرد

Doostiha

تعارف زدن دخترا
شیما جوووووون عشخم کیک میخولی؟
– یه کوچولو اگه بدی عاچقتم
تعارف زدن پسرا
ساندویچ میخوری گشنه؟
– آره
خاک تو سر گشنت کنن بدبخت مفت خور!

Doostiha

یه دختره اومدش مغازه براش چند تا نرم افزار بریزم رو فلش
داشتم براش کپی میکردم گفت: اَه چقد طول کشیدش!
گفتم: حجمش سنگینه خانم …
گفت: وای من راهم دوره نمیتونم حجم سنگین ببرم!
من :|
فلش :D
دختره :)
و همچنان من :|

Doostiha

ﺍﯾﻦ ﮐﻪ شوهرتون ﭘﯿﮑﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﯾﺎ پورشه ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ:
بلهههههه درست حدس زدین
مهم اینه که شوهر داشته باشین ترشیده های کلیپس پوش :)

Doostiha

جوک 2+
.
.
.
برای این سن فقط مای بیبی داریم میخوای؟

Doostiha

ﺑﺎ مخاطب خاصم ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ
ﻧﻤﻜﺪﻭﻧﺶ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﭘﻴﭽﻮﻧﺪﻧﻴﺎ ﺑﻮﺩ
هی ﺗﻜﻮﻧﺶ ﻣﻴﺪﺍﺩ، ﻧﻤﻚ ﻧﻤﻴﻮﻣﺪ
خیلی ﺁﺭﻭﻡ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﭙﻴﭽﻮﻧﺶ
ﺍﻭﻧﻢ ﺍﻭﻝ ﻳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﻭ ﺑﺮﺵ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺑﻌﺪ ﻧﻤﻜﺪﻭﻧﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺗﻮ ﻛﻴﻔﺶ
هیچی ﺩﻳﮕﻪ، ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ تعطیل کرد پرنده فروشی زد
ﻣﻨﻢ ﻛﻪ ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﺗﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎ ﻛﻔﮕﻴﺮ ﭼﻤﻦ ﻣﻴﺨﻮﺭﻡ

Doostiha

تو داروخونه بودم یه دختره اومد درجه تب میخواست
فروشنده گفت دیجیتالیشو دارم که در صورت تب بالا زنگ میزنه
دختره برگشت گفت به گوشیم زنگ میزنه یا به تلفن خونمون!
هیچی دیگه دکتره با نفس مصنوعی هم برنگشت …

Doostiha

پسره استایلش مثل فرغونیه که از طبقه 12 ام افتاده
اونوقت واسه بی شوهری جک میگه!
خب کلنگ، اگر قراره تو شوهر باشی
دختره وبا بگیره زندگیش قشنگتره!

Doostiha

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﺷﺖ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﯿﺲ ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﮔﻔﺖ:
ﺍﺳﺘﺎﺩ! ﻭﯾﻨﺪﻭﺯﺵ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟
ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﻣﺮﺩ :|

Doostiha

ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘــــــﯽ ﺧﻮﺭﺩﻩ
ﺍﻭﻣﺪﻩ ﭘﯿﺸﻢ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ:
ﻋﺸﻖ ﻭ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﻫﻤﺶ ﺩﺭﻭﻏﻪ،
ﺩﯾﮕﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻣﺚ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ،
ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺸﻢ، ﭘﺴﺖ ﺑﺎﺷﻢ،
ﺁﺷﻐﺎﻝ ﺑﺎﺷﻢ، ﻋﻮﺿﯽ ﺑﺎﺷﻢ،
ﻣﺚ ﻻﺷﺨﻮﺭﺍ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻢ …
ﺍﺻﻦ ﺑﺸﻢ ﯾﮑﯽ ﻣﺚ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻭ ﻫﯿﭽﯽ ﺣﺎﻟﯿﺶ ﻧﯿﺲ
ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺩﻟﺪﺍﺭﯾﺶ ﺑﺪﻡ ﯾﺎ ﺑﺰﻧﻣﺶ ﺻﺪﺍ ببعی ﺑﺪﻩ؟

Doostiha

چه حکایت جالبیه بچه که بودیم بزرگا ازدواج میکردن
حالا هم که بزرگ شدیم کوچیک ترا ازدواج میکنن …

Doostiha

فقط یه ایرانی میتونه یه جمله با 19 فعل بسازه…
داشتم
میرفتم
دیدم
گرفت
نشست
گفتم
بذار
بپرسم
ببینم
میاد
نمیاد
دیدم
میگه
نمیخوام
بیام
بذار
برم
بگیرم
بخوابم …
هنر نزد ایرانیان است و بس

Doostiha

خارجکی یعنی چه؟
دختری است که با جکی جان نسبت خواهری دارد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرجع دانلود نرم افزار بازی فیلم و .. در ایران فیس کال برای اسایش کاربران ایرانی برترین نرم افزار ها .بازی . اپلیکیشن ها فیلمها.اهنگ ها و سریالهای روز را با لینک مستقیم به صورت رایگان قرار داده است نظر شما باعث ایجاد دلگرمی ما میشود. از اینکه این سایت را انتخاب نموده اید بسیار متشکریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مایلید در سایت چه چیزی بیشتر قرا دهیم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3957
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1753
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 401
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,091
  • بازدید ماه : 5,584
  • بازدید سال : 161,951
  • بازدید کلی : 2,428,622