loading...
فیس کال/برترین مرجع دانلود در ایران
javad بازدید : 93 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

جملات بامزه، لطیفه های خفن، استاتوس فانی و SMS باحال

پلوی بابا کیه؟ 😀
(پدر مارکو پلو در حالت پرت کردن ماکو به هوا)
.
شادی ها و تفریحات سالم ما تو کلاس اینه که:
با یه میخ صندلی استاد رو سوراخ سوراخ میکنیم
سپس یه سرنگ ترجیحاً بزرگ را از آب پر کرده
و به اسفنج داخل صندلی تزریق میکنیم
پس از نشستن شخص مربوطه رو صندلی
دل بچه ها شاد و پای استاد خنک میشود
.
اومدم خونه میخواستم لباسامو عوض کنم دیدم شلوارم خیسه
به داداشم میگم آب ریخته روی شلوار من؟؟
میگه نه پارچ آب ریخت روی زمین با شلوار تو خشک کردم 😐
.
ﺁقا میگن دخترا خنگن قبوول
همیشه روی مخ هستن قبوول
ﺑﺪﻭﻥ ﺍﺭﺍﯾﺶ ﻗﺎﺑﻞ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻧﯿﺴﺘﻦ ﻗﺒﻭﻭﻝ
ﺿﻌﯿﻔﻪ ﻫﺴﺘﻦ ﻗﺒﻭﻭﻭﻝ
ﺍﺯ ﺳﻮﺳﮏ ﻣﯿﺘﺮﺳﻦ ﻗﺒﻮﻭﻝ
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﮐﻼ ﺍﯾﺮﺍﺩ ﺩﺍﺭﻥ ﻗﺒﻮﻭﻝ
.
.
.
ﺣﺎﻻ ﺑﺒﯿﻦ ﭘﺴﺮﺍ دیگه ﭼﻪ موجوداتی هستن
که ﭘﺪﺭ ﻣﺎﺩﺭﺷﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﺩﺭﺳﺖ میشه
دی جی برو آهنگ حامد پهههههلانه
.
مسابقه ی آوای انتظار شرکت کردم، اس ام اس اومده:
من بر عکس همه پشت خنده هام غمه، تو بر عکس منی….
1 ویولن و تنبک می زنی
2 راه می ری و سوت می زنی
3 شادی و غمگین می زنی
من 😐
محسن یگانه 😉
رییس سازمان سنجش 😲
.
شما یادتون نمیاد…
یکی از کاربردی ترین، قدیمی ترین و موثرترین روشهای همسریابی در ایران
تکچرخ زدن با موتور روبروی مدارس دخترانه بود …
100% جواب میداد! 😀
.
تو تلویزیون داشت یه پسر 18 ساله رو نشون میداد
که باباش نمایشگاه ماشیناشو کلأ زده به نامش
حدس بزنید من داشتم چکار میکردم…
داشتم با میخ داغ یه سوراخ به کمربندم اضافه میکردم
که امسال هم برام اندازه باشه
.
مرد باس وقتی میره خواستگاری بگه ممنون که تا الان ازش مراقبت کردین
خودم از این به بعد نوکرشم
مگه داریم؟
مگه میشه؟؟
.
پسر: دیگه خسته شدم باید از هم جدا شیم
دختر: چرا؟!!!!!
پسر: چون به چیزای مسخره گیر میدی سارا
دختر: من که سارا نیستم من الهامم
پسر: بفرما دیدی گفتم 😀
دختر 😐
.
دلام
اودافظ
نمیدونم یعنی چی از یه دختره کپی کردم
خیلیم لایک خورده بود 😐
.
ﻻﺍﻣﺼﺐ ﺍﯾﻦ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﭼﻘﺪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮔﺰﺍﺷﺘﻪ ﺭﻭ ﻣﻠﺖ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺁﺑﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﻣﯿﺰﺩ!!
.
به صورت خیلی تصـــــــادفی عکس یکی رو لایک کردم.
یه هفتس گیر داده چرا حرف دلتو نمی زنی!!! 😐
.
مجری: آخه آدم عاقل عاشق شکلات میشه؟
پسرعمه زا: آدم عاقل که عاشق نمیشه
مجری : ای کاش انقدر که عاشق شکلاتی، عاشق درسات میشدی
پسرعمه زا: من با درسام تریپ برادر و خواهری بستم
.
دختر همسایمون اسمش طلاست
تو نقره فروشی کار می کنه تازگیام رفته برنزه کرده…!!!
فک کنم آخرش با مسی ازدواج کنه
بچشم شکل استیلی بشه 😀
.
گروه در ایران!
کاظم: سلام خوبین؟
کاظم: کسی نیست؟
کاظم: مثل اینکه کسی نیست.من برم بخوابم.شبتون بخیر بای
3 دقیقه بعد…
نازنین: س
علی: سلام به روی ماهت!
مصطفی: سلام نازی جون!
قاسم: به به سلام نازنین خانوم خوبین؟
هومن: سلام جیگر بیا PV کارت دارم
ممد گل پسر: سلووووم نازنین خوبی؟
حسن: سلام نازنین اصل میدی؟
علیرضا: سلام نازنینم، خوبی
نازنین: من همون کاظمم هههههخخخ :))))))))
.
میگن سود آورترین شغل در آمریکا دندون پزشکی هست.
از بس ما مشت محکم بر دهان آمریکا میزنیم
بیچاره ها دندون سالم ندارن خب 😀
.
دیشب بعد توافق رفتم خرید
کلی جنس خریدم گفتم چقدر میشه؟
فروشنده گفت دو ریال!
هیچی دیگه پول خرد نداشتم
صد تومنی دادم، گفتم بقیه پول انعام!
بنده خدا فروشنده سکته کرد!
.
ﺑﺎ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﺪﻡ …
ﺍﻻﻥ ﺳﻪ ﻣﺎﻫﻪ ﻓﻘﻂ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺗﮏ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﻢ!!!
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺁﺧﺮﺵ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ …؟!
.
دوستانی که میرن مسافرت آقا حواستون باشه
اول سانفرانسیسکو کفی گذاشتن موتور میگیرن
سر سه راه اول شیکاگو هم مامور وایساده 😐
.
دیدید توافق چه زود اثر کرد؟
ما هم مثل خارجیا شنبه یکشنبه تعطیلیم 😐
.
هفته ی پیش وارد یک رابطه عاشقانه شدم
متاسفانه کسی داخلش نبود خارج شدم 😐
.
توی این دوره زمونه پسری که ریش و سبیل نداره رو
نباید از دست داد… والا، همشون شدن مثل داعش!
.
دقت کردین از اول سال “شنبه ها” دارن تلاش میکنن
ثابت کنن که خر نیستن؟
تازه این هفته یکشنبه هم داره بهشون کمک میکنه : )))
.
بابا بزرگم دیشب اومده کنارم نشسته سریع یکی زد پس کلم!
گفت انقدری که تو چرت و پرت مینویسی تو این شبکه ها،
اگر کتابی چیزی مطالعه میکردی الان دانشمند بودی!!!
گفتم شما از کجا میدونی؟ گفت من مهنازم!
همونی که عصر باهاش چت میکردی!!
مگه میشع!؟ O_O
مگه داریییییم؟!؟
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرجع دانلود نرم افزار بازی فیلم و .. در ایران فیس کال برای اسایش کاربران ایرانی برترین نرم افزار ها .بازی . اپلیکیشن ها فیلمها.اهنگ ها و سریالهای روز را با لینک مستقیم به صورت رایگان قرار داده است نظر شما باعث ایجاد دلگرمی ما میشود. از اینکه این سایت را انتخاب نموده اید بسیار متشکریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مایلید در سایت چه چیزی بیشتر قرا دهیم ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3957
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1753
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 514
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,204
  • بازدید ماه : 5,697
  • بازدید سال : 162,064
  • بازدید کلی : 2,428,735